Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Magulkaa | użytkownik

imię i nazwisko adresTu i tam zarejestrowany16.12.2007 @13:09:30 ostatnio na stronie16.04.2015 @19:47:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty62 komentarze139 posty na forum2

komputer / sprzęt
Pentax K10D + pomoce

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Mario89    12.03.2012 @18:20:01
Był ogłuszony, tylko coś poszło nie tak i obudził się w trakcie zarzynania. Czy był świadomy, czy nie - tego nie wiem.

Jak dla mnie najbardziej okrutny był właśnie moment ogłuszania młotem. Jedyne wg mnie dobre zdjęcie, które odrzuciłem właśnie przez wysoką drastyczność.
~empe1337    03.08.2009 @17:09:36
dzieki
~Epuchaty    03.08.2009 @12:50:07
Dziękuję
Ehh tam ostrość ja się nie bawię w takie rzeczy ale i tak bardzo dziękuję za komentarz
Pozdrawiam :D
_______
"Tylko w muzyce odnajduję coś absolutnie pięknego, nieopisywalnego, niewyrażalnego werbalnie, co porusza najdelikatniejsze i najczulsze struny duszy człowieka."
Piotr Łazarkiewicz
~mnich27    15.04.2009 @00:41:06
Czesc Mag..... Zabobon zamkneli na zawse chyba..... Co U Ciebie? :0 Pozdrawiam... Mnich
~pechu    06.04.2009 @16:31:58
W swiecie na takie rzeczy potrzebne sa pieniadze
No ja niestety nie posiadam takich funduszy
Niestac mnie nawet na cyfrowke za 300 zł a co dopiero lustrzanke;(
Dziekuje za komentarz i pozdrawiam
_______
Oceniłem Ciebie?? nieliczne na rewanż
Jednak szczera ocena mile widziana
http://www.digart.pl/zoom/3646207/aparat_kolegi_2.html
~duka    31.03.2009 @11:58:25
dziękuję serdecznie!
_______
"Biedna miłość, która musi karmić się myśleniem" (J.Cortázar)
~Patsssss    29.03.2009 @12:27:09
Nie dziękuję Zrobię co w mojej mocy i będę się starać
~Patsssss    28.03.2009 @09:48:28
Serdecznie dziękuje za ocenę i komentarz. Wydawało mi się że właśnie krzywy kadr nada charakteru zdjęciu.
~mnich27    15.01.2009 @14:43:53
Mag zabobon umiera smiercia naturalna.........
Czemu sie wyprowadzilas ze Szkocji to takie piekne miejsce........ Ja a kilka miesiecy sie wyprowadzam do krakowa na stale juz chyba..... chodz przechodzi mi porzez mysl jakis wyjazd do niemiec.. chcialbym sie jezyka nauczyc a niemiecki moze sie bardzo przydac.........
~zyhus    11.06.2008 @22:59:37
dziekuje )) pozdrawiam
_______
prywatne portfolio @ http://www.bagniuk.com
firmowe portfolio @ http://www.codexphotography.co.uk
~taby    11.06.2008 @22:33:57
podoba mi sie twoja galeria,bede ja obserwowac,pozdrawiam
~mnich27    11.05.2008 @11:54:11
a ja myślałem, ze to ta sama ławeczka......
~mnich27    02.05.2008 @00:12:52
dziobek nie ma racji fota byla robiona ze statywem juz mu napisalem.....
~Magulkaa    03.04.2008 @21:39:00
Dzieki jeszcze raz
_______
Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości.
~Pietya    03.04.2008 @21:32:29
już wiem o którym mmówisz --dla mnie jest super
_______
to co napisałem jest tylko moim zdaniem i nie musisz się z nim zgadzać
~ballpump    06.03.2008 @18:19:17
dziekuje bardzo :D
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~ballpump    06.03.2008 @18:00:22
no własnie bez HDR-u tylko zmieniony kontrast
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~fedorka988    02.03.2008 @17:48:00
Skąd Ja Go Znam ?? :mysli: :D
_______


"Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista martwi się o kase, a Mistrz martwi się o światło.."
~fedorka988    02.03.2008 @17:46:32
Ależ ma Pani ładnego Avatara Proszę Pani
_______


"Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista martwi się o kase, a Mistrz martwi się o światło.."
~gracjan    24.02.2008 @11:22:07
hmm...wiesz mi sie zawsze udaje
dzieki Ci za ocene:D
_______
sięganie dna to nie wypad na weekend.
~qcu89    23.02.2008 @20:13:57
hmmm, a skąd znajome ? :>
_______
NIE DZIEKUJ - OCEŃ
~mspens    19.02.2008 @23:03:51
rozne techniki w tym hdr!
dzieki za kontratak :D
_______
Nie dziękuj, tylko oceń...
Miejsca Które Odwiedziłem... http://www.tubylem.xt.pl/
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył . Robert Bresson
~nebia    16.02.2008 @11:47:30
witaj masz ładna galerie bardzo mi sie podoba poobserwuje i bede czekac na reszte
_______
CZEPIAM SIĘ ty też sie czepiaj, licze na szczere oceny http://nebia.digart.pl/

~adamo74    11.02.2008 @15:53:16
witam mam ten sam nick wszędzie pozdrawiam
~ked    09.02.2008 @11:55:53
dzięki...:D
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt